Hallo Marinka,, allereerst dank voor je persoonlijke kaartje, heel attent. Ik ben heel blij dat we op deze persoonlijke manier afscheid konden nemen van mijn broer, ook al was het een beetje onorthodox. Ik wens jou en ook je man heel veel succes met jullie onderneming. Fijn dat er in deze afstandelijke, zakelijke tijd van…
Lees verderMijn grote dank voor het begeleiden van het afscheid van mijn meisje. Als dat wordt ervaren als mooi en liefdevol, dan is dat vooral te danken aan de begeleiding vanuit uw organisatie. In de eerste plaats aan de liefdevolle en geduldige inbreng van Debbie II (Dat mag ze zelf uitleggen). Zonder haar had ik (hadden…
Lees verder